Retur

SHABES yder 30 dages returret gældende fra den dag du modtager dine produkter. Alt du skal gøre er at have dit ordrenummer klar og udfylde formularen på vores returportal som du finder nedenfor.

Gå til BRING returportalen

Sørg for, at dine returnerede produkter er ubrugte, uvaskede og pænt foldede i den originale emballage samt at alle hængemærker stadig sidder på. Hvis produktet ikke overholder alle førnævnte krav, accepterer vi ikke din retur.

Vi tilbyder ikke ombytninger. Ønsker du eksempelvis en anden farve, returner da produktet og bestil den ønskede farve i en ny ordre.

Når vi har modtaget din returvare og godkendt standen af produktet, tilbagefører vi pengene til din konto indenfor 10 arbejdsdage.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

 

Reklamationsret

Vi bestræber os altid på at løse reklamationssager så hurtigt som muligt, men da der er tale om reklamation, skal vi i kontakt med vores producent. Derfor kan behandlingstiden være længere end ved ombytninger.

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Hvis du har et produkt med produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende en mail med billeder til:

E-mail: hello@shabes.dk

Du vil herefter blive informeret om det videre forløb, såfremt det er en gældende reklamation.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav

 

Spørgsmål til returnering?

Har du spørgsmål til returnering, henviser vi dig til vores livechat på hjemmesiden, hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål. 

Ellers kan vi kontaktes på e-mail og tlf. i følgende tidsrum:

 

Man-lør: 09.00-17.00

Søn: Lukket

 

Telefon: +45 40 63 33 33

E-mail: hello@shabes.dk